Д1. У1. Інформувати працівників організації (навчання, роз’яснення, наради, круглі столи тощо) про необхідність повідомлення щодо наявності потенційного або реального конфлікту інтересів |
Д1. У2. Запроваджувати в організації механізми виявлення конфлікту інтересів у діяльності працівників |
Д1. У3. Консультувати працівників організації щодо застосування заходів зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів |
Д1. У4. Встановлювати конфлікт інтересів та сприяти його врегулюванню |
Д1. У5. Перевіряти наявність фактів можливого вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів |
Д1. У6. Розробляти нормативний акт, надавати рекомендації, консультації тощо з питань врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів |
Д1. У7. Здійснювати контроль за додержанням актів про врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів |