Рекламіст
Код професії: | 2419.2 |
Основна мета професійної діяльності: | Створення рекламного продукту на основі маркетингової стратегії підприємства (установи, організації). |
Розробник: | ГО „Українська Асоціація Маркетингу” |
Дата затвердження: | 11 січня 2022 року |
Дата внесення до Реєстру: | 18 січня 2022 року |
Рекомендована дата перегляду: | Січень 2027 року |
Версії: | |
Назва професії та її код (згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010): |
2419.2 Рекламіст
2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
2419 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
241 Професіонали в сфері державної служби, аудиту, бухгалтерського обліку, праці та зайнятості, маркетингу, ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва та інтелектуальної власності
24 Інші професіонали
2 Професіонали
|
Вид економічної діяльності (згідно з КВЕД-2010): |
73.11 Рекламні агентства
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.12 Посередництво в розміщені реклами в засобах масової інформації
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність |
Інша інформація
1.1. Узагальнена назва професіїРекламіст 1.2. Місце професії (посади, професійної назви робіт) в організаційно- виробничій структурі підприємства (установи, організації)Місцем роботи є відділ реклами (маркетингу та реклами, маркетингу та інноватики, маркетингу та розвитку тощо) у складі підприємств (установ, організацій) різних сфер і галузей господарювання: рекламних агентств, засобів масової інформації (далі - ЗМІ), виробничих та торговельних підприємств, підприємств сфери послуг, рекламно-інформаційних видань, спеціалізованих компаній, агенцій, маркетингових компаній, громадських організацій та ін. 1.3. Умови праціРобочий час, час відпочинку, інші умови праці визначаються законодавством про працю, трудовими договорами та статутом підприємства, правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими нормативно- правовими актами. 1.4. Умови допуску до роботи за професією (посадою)На посаду “Рекламіст” приймаються особи з вищою освітою першого рівня за ступенем бакалавра або другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; без вимог до стажу роботи. 1.5. Документи, що підтверджують професійну та освітню кваліфікацію, її віднесення до рівня національної рамки кваліфікацій (НРК)Диплом бакалавра за спеціальностями: 075 “Маркетинг”, 073 “Менеджмент” галузі знань 07 “Управління та адміністрування”; 061 “Журналістика” галузі знань 06 “Журналістика” - шостий рівень НРК. 2. Навчання та професійний розвиток 2.1. Первинна професійна підготовка (назва кваліфікації)Підготовка на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти для здобуття ступеня “бакалавр” за спеціальностями: 075 “Маркетинг”, 073 “Менеджмент” галузі знань 07 “Управління та адміністрування”; спеціальністю 061 “Журналістика” галузі знань 06 “Журналістика”. 2.2. Перепідготовка (назва кваліфікації)Підготовка на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти для здобуття ступеня “бакалавр” за спеціальностями: 075 “Маркетинг”, 073 “Менеджмент” галузі знань 07 “Управління та адміністрування”; спеціальністю 061 “Журналістика” галузі знань 06 “Журналістика” на основі ступеня бакалавра, здобутого за іншою спеціальністю. 2.3. Підвищення кваліфікації з присвоєнням нового рівня освіти (назва кваліфікації)Підвищення кваліфікації шляхом підготовки на другому (магістерському) рівні вищої освіти для здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальностями: 075 “Маркетинг”, 073 “Менеджмент” галузі знань 07 “Управління та адміністрування”; спеціальністю “Журналістика” галузі знань 06 “Журналістика” на основі ступеня бакалавра, здобутого за цими ж спеціальностями. 2.4. Підвищення кваліфікації без присвоєння нового рівня освіти (назва кваліфікації)Підвищення кваліфікації згідно з вимогами законодавства та потребами на виробництві не рідше одного разу на п’ять років. 3. Нормативно-правова база, що регулює відповідну професійну діяльністьКонституція України. 4. Загальні компетентності1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. |