Рекламіст
Код професії: | 2419.2 |
Основна мета професійної діяльності: | Створення рекламного продукту на основі маркетингової стратегії підприємства (установи, організації). |
Розробник: | ГО „Українська Асоціація Маркетингу” |
Дата затвердження: | 11 січня 2022 року |
Дата внесення до Реєстру: | 18 січня 2022 року |
Рекомендована дата перегляду: | Січень 2027 року |
Версії: | |
Назва професії та її код (згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010): |
2419.2 Рекламіст
2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
2419 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
241 Професіонали в сфері державної служби, аудиту, бухгалтерського обліку, праці та зайнятості, маркетингу, ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва та інтелектуальної власності
24 Інші професіонали
2 Професіонали
|
Вид економічної діяльності (згідно з КВЕД-2010): |
73.11 Рекламні агентства
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.12 Посередництво в розміщені реклами в засобах масової інформації
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність |
Інша інформація
1.1. Узагальнена назва професії
Рекламіст
1.2. Місце професії (посади, професійної назви робіт) в організаційно- виробничій структурі підприємства (установи, організації)
Місцем роботи є відділ реклами (маркетингу та реклами, маркетингу та інноватики... Показати більше |