Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
Код професії: | 2419.2 |
Основна мета професійної діяльності: | Розроблення та реалізація комплексу заходів просування та збуту товарів (послуг), стимулювання залучення та утримання клієнтів |
Розробник: | ГО „Українська Асоціація Маркетингу” |
Дата затвердження: | 09 січня 2025 року |
Дата внесення до Реєстру: | 21 січня 2025 року |
Рекомендована дата перегляду: | Січень 2030 року |
Версії: | |
Назва професії та її код (згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010): |
2419.2 Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
2419 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
241 Професіонали в сфері державної служби, аудиту, бухгалтерського обліку, праці та зайнятості, маркетингу, ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва та інтелектуальної власності
24 Інші професіонали
2 Професіонали
|
Вид економічної діяльності (згідно з КВЕД-2010): |
73.11 Рекламні агентства
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.1 Рекламна діяльність
73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
7.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук
72 Наукові дослідження та розробки M Професійна, наукова та технічна діяльність
70.21 Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю
70.2 Консультування з питань керування 70 Діяльість головних управлінь (хед-офісів); консультування з питань керування M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.12 Посередництво в розміщені реклами в засобах масової інформації
73.1 Рекламна діяльність 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
70.2 Консультування з питань керування
70 Діяльість головних управлінь (хед-офісів); консультування з питань керування M Професійна, наукова та технічна діяльність
70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування
70.2 Консультування з питань керування 70 Діяльість головних управлінь (хед-офісів); консультування з питань керування M Професійна, наукова та технічна діяльність |
Інша інформація
Назви типових посад
Професійна (професійні) кваліфікація (кваліфікації), її (їх) рівень згідно з Національною рамкою кваліфікацій.
Назва (назви) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) професійну кваліфікацію особи. Документ (диплом, сертифікат тощо), виданий субʼєктом, уповноваженим законодавством на присвоєння/підтвердження та визнання професійної або часткової професійної кваліфікації у відповідності до професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»; документ (диплом, сертифікат тощо), виданий субʼєктом, уповноваженим законодавством на присвоєння/підтвердження та визнання професійної або часткової професійної кваліфікації щодо професійних кваліфікацій, здобутих у інших країнах. |