Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)


Загальна інформація Інша інформація
Код професії:
2419.2
Основна мета професійної діяльності:
Розроблення та реалізація комплексу заходів просування та збуту товарів (послуг), стимулювання залучення та утримання клієнтів
Розробник: ГО „Українська Асоціація Маркетингу”
Дата затвердження:
09 січня 2025 року
Дата внесення до Реєстру:
21 січня 2025 року
Рекомендована дата перегляду:
Січень 2030 року
Версії:
21 січня 2025 (актуальна)
Назва професії та її код (згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010):
Вид економічної діяльності (згідно з КВЕД-2010):

Інша  інформація 

Назви типових посад 

  • Маркетолог; фахівець з маркетингу; фахівець з методів розширення ринків
  • збуту.
  • Помічник маркетолога, асистент маркетолога.
  • SMM-маркетолог, SMM-менеджер, контент-маркетолог, контент-менеджер, контент мейкер.
  • Таргетолог.
  • Бренд-маркетолог, бренд-менеджер.
  • Трейд-маркетолог, фахівець з торгового маркетингу.
  • Цифровий маркетолог; диджитал-маркетолог; Digital-маркетолог; інтернет-маркетолог; фахівець з цифрового маркетингу.

Професійна (професійні) кваліфікація (кваліфікації), її (їх) рівень згідно з Національною рамкою кваліфікацій.

  • Маркетолог, 6 рівень НРК;
  • Бренд-маркетолог, 6 рівень НРК;
  • Трейд-маркетолог, 6 рівень НРК;
  • Цифровий маркетолог, 6 рівень НРК;
  • Таргетолог, 5 рівень НРК;
  • SMM-маркетолог, 5 рівень НРК;
  • Помічник маркетолога, 4 рівень НРК.

Назва (назви) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) професійну кваліфікацію особи.

Документ (диплом, сертифікат тощо), виданий субʼєктом, уповноваженим законодавством на присвоєння/підтвердження та визнання професійної або часткової професійної кваліфікації у відповідності до професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»;

документ (диплом, сертифікат тощо), виданий субʼєктом, уповноваженим законодавством на присвоєння/підтвердження та визнання професійної або часткової професійної кваліфікації щодо професійних кваліфікацій, здобутих у інших країнах.