Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку
Код професії: | 2419.2 |
Основна мета професійної діяльності: | Визначення маркетингових можливостей, реалізація яких підвищує конкурентоспроможність підприємства. |
Розробник: | ГО „Українська Асоціація Маркетингу” |
Дата затвердження: | 18 жовтня 2021 року |
Дата внесення до Реєстру: | 20 жовтня 2021 року |
Рекомендована дата перегляду: | Жовтень 2026 року |
Версії: | |
Назва професії та її код (згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010): |
2419.2 Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку
2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
2419 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
241 Професіонали в сфері державної служби, аудиту, бухгалтерського обліку, праці та зайнятості, маркетингу, ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва та інтелектуальної власності
24 Інші професіонали
2 Професіонали
|
Вид економічної діяльності (згідно з КВЕД-2010): |
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність
73.20 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки 73 Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку M Професійна, наукова та технічна діяльність |
Інша інформація
1.1. Професійна кваліфікаціяПровідний фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку. 1.2. Місце професії (посади, професійної назви робіт) в організаційно-виробничій структурі підприємства (установи, організації)Місцем роботи є відділ маркетингу, інформаційно-аналітичний підрозділ підприємства (установи, організації). Робоче місце позначається робочою зоною, де зосереджені матеріально-технічні елементи, що забезпечують аналітичний процес. 1.3. Умови праціТривалість робочого часу та відпочинку встановлюється згідно з чинним законодавством, графіками роботи та відпочинку, правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором. 1.4. Умови допуску до роботи за професієюНа посаду “Провідний фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку” приймаються особи з вищою освітою першого рівня за ступенем бакалавра або другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; стаж роботи на посаді фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку - не менше ніж 5 років. 1.5. Документи, що підтверджують професійну та освітню кваліфікацію, її віднесення до рівня національної рамки кваліфікацій (далі - НРК)Диплом бакалавра (6 рівень НРК) за спеціальностями “Маркетинг”, “Менеджмент”, “Економіка”, “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”. 2. Навчання та професійний розвиток2.1. Первинна професійна підготовка (назва кваліфікації)Підготовка на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти для здобуття ступеня бакалавра за спеціальностями “Маркетинг”, “Менеджмент”, “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” галузі знань “Управління та адміністрування” та спеціальністю “Економіка”, галузі знань “Соціальні та поведінкові науки”. 2.2. Перепідготовка (назва кваліфікації)Підготовка на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти для здобуття ступеня бакалавра за спеціальностями “Маркетинг”, “Менеджмент”, “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” галузі знань “Управління та адміністрування” та спеціальністю “Економіка”, галузі знань “Соціальні та поведінкові науки” на основі ступеня бакалавра, здобутого за іншою спеціальністю. 2.3. Підвищення кваліфікації без присвоєнням нового рівня освіти (назва кваліфікації)Підвищення кваліфікації згідно з вимогами законодавства та потребами на виробництві не рідше одного разу на п’ять років. 3. Нормативно-правова база, що регулює відповідну професійну діяльністьКодекс законів про працю України. 3.1 Стандарти якості та менеджменту галузі:Етичний кодекс У AM. 4. Загальні компетентностіЗдатність працювати з великими обсягами даних. |